du hamnar alltid i fel fack -

jag blir rent ut sagt förbannad på allting nuförtiden. jag vet att jag sårar dig och ändå kommer jag inte på ett sätt att säga förlåt så det verkar trovärdigt . jag mår dåligt av att se tillbaka på det som fanns tidigare och ändå kan jag inte blunda för det och se framåt . jag tröttnar på att vara en ikon i ditt patetiska och äckliga liv , ändå kan jag inte säga nej . varför kan jag inte säga nej till sådant som förstör mig , panik . 
 
hoppas innerligt iaf att du ska hitta tillbaka och bli den som du en gång var , för den var bra . ( minns du den natten då allt gick åt helvete för oss båda , jag gör det , med både glädje och sorg ) orden hamnar ständigt på min tunga men när jag väl ska tala faller de tillbaka och lägger sig i fel strupe och det känns som om jag satt någonting i halsen - istället försöker jag med att skriva men då skär det sönder och jag kommer ingenstans , istället blir det sådant som jag alltid får ut mig , sådant som är hyffsat förbi , det som verkligen plågar ligger ständigt kvar där på sin felakita plats och kväver mig , du kan dra åt helvete .
( saknar mina kära vänner maddy & viksi , vad vill ni med att vara borta en hel helg utan mig ) <3

och du din lilla fjortisfitz , kan du inte bara låta honom vara ifred , HAN VILL INTE HA DIG  , DITT RÖVHÅL .
glad att jag har mr.petsson - han är lite över det vanliga .  | antar att jag ska vara glad för din skull , men jag kan inte vara det utan att det gör ont , förlåt älskade vän |         en gång var det du som reste mig upp- lögn

Qpoolen 16.47 - IFK HÄSSLEHOLM på plats ? javisst .
( idag ska det bli kul att lira för helvete  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback