och det gör ont i mig att se dig så

Det här är alldeles galet . . .
Jag är uppe 07.24 och det känns helt hemskt om jag ska vara ärlig. Det känns inte som om jag får lov att vara uppe då , eftersom jag är ledig. ( Jag blir lite förbannad på mig själv när jag gör såhär, idiot ).

Har dock kommit på att jag sovit i ungefär hundra år nu, vilket faktiskt har varit skönt.
( hoppas på en stjärnklar himmel snart igen, för jag vill sova utomhus och bara vara )

Nu vaknade min mamma, tror hon kommer in och säger godmorgon snart ...          :) 
( hon är en bra mamma, en väldigt bra mamma och jag ska bli som henne )

Idag var det sådär lite halvjobbigt att gå upp .Magen knöt sig och det kändes helt konstigt att andas, det hördes som om där fastnat något ; S . Tror bara att jag är nervös faktiskt. Det som på grusträningen kändes så sjukligt långt iväg är nu här, här och nu är den här. Seriepremiär med ett helt nytt damlag, nya tränare och båset på andra sidan gången. Jag är nog också förväntansfull, att vi ska lyckas prestera, att jag ska lyckas prestera.
( vi kan , jag kan , vi ska, jag ska tamej fan )

Viktoria min kvinna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback