och du beter dig icke som en mogen man , som du själv tror .

Jag har kombinerat helt fel saker en helt jävla fel dag som den här.
( och jag vet att min pappa njuter utav mitt sk ' misstag ' , den jäveln ;p )

Gårdagen var kanon , lägg märke till GÅRDAGEN . ( kunde dock varit
utan vissa saker , men det är sådant som händer ) sen kunde ju man
varit utan en dörr ; s , det är saker som inte FÅR hända , men som händer ändå .
( tack viktoria , det var skojsigt till max . jag älskar dig )

Jobb idag och det var underbart  . ( jag är lite ironisk idag, faktiskt )
Hursomhelst så har det varit lugnt på det sk jobbet och det är jag glad över.
Måste nog få i mig lite mat känner jag just nu. ( upp upp upp upp upp )

Billabäbis och sarapara sov här inatt och jag deckade direkt, medans
min mamma fick sinne på mig och jag fattade ingenting ;S

jag trodde jag visste hur du var ,
men fel fel fel hade jag . 

' antingen är man dyngrak , eller bara jävligt tråkig '
( och jag ska alltid vara där du är , sa du en måndag i våra tidigare liv )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback