och jag är tre hundra gånger mer dum i huvudet idag än vad jag någonsin varit

jag som trodde att det var sommar  .
( nu har allt övergått till moln och kyliga vindar, igen )

Observationsuppgift idag igen och vi brukar faktiskt ha det
mysigt där ute på det blåsiga fältet, jonna och jag .
( pratstunder om allt och ingenting alls , det värmer mig )

Träning ikväll och jag kan inte hjälpa att det känns konstigt.
Och det blir inte bättre av att där inte finns en människa
som tror på oss eller att vi ska klara av någonting , förbannad blir jag.

Jag har kommit fram till att jag mår dåligt över njurar och hur man
gör när man skär sönder den för att komma fram till hur den ser
ut inuti . Finner ingen som helst mening med det , men det gjorde läraren .
( jag äcklades och jag hatade att vara där just då med dig vid dem )

Viktoria har sträckt skinkan och det tror jag bannemaj att jag ska ta och
utnyttja idag. Tror nog att jag ska ta & kicka henne två gånger där och sen ska
jag nog sätta mina dommar rätt på hennes fot, tror ni hon blir glad då ?
( har jag sagt att jag älskar dig och allt du gör för mig )

nu ger jag upp hoppet om dig .


Kommentarer
viki säger:

vafan satsar du på att skada mig ;D du, jag ger också upp hoppet om 'han' .. jag orkar inte mer (: jag tror på oss, vi vinner på fredag! <3

2007-04-04 | 18:15:19
Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback