och jag bär dig på mina axlar, älskling

idag har varit en sådan dag jag tyckt om att vara med min mamma Inte bara för att hon köpt
mig en döskallescarf, utan för att vi har gjort saker som vi tycker är roliga. Sandra bäbis
var med och det var skoj. jag körde hem henne till GULASTORP ( landet ingenstans ) , och
sen fick jag tom köra på motorvägen hem . Det var lite pirrigt faktiskt, men min mamma sa
att jag skötte mig bra och att hon inte var så speciellt nervös, det gjorde mig glad .

Solen skiner och jag går utan jacka, visst är det snart sommar ? Något annat som får mig
att tänka på sommaren är att i vår röda skruttbil måste man få ner rutorna för att få in luft,
och det ger mig en jävla sommarkänsla, att veva ner och andas in frisk luft .

Viktoria är frisk och jag funderar på att springa till stoby och fira med choklad och flaggor
Jag ska till k -stad ikväll och jag hoppas det hela går vägen ( du får inte . . . )
Det är jag och Melody club idag & herregud vad jag älskar de dagarna .
( snart är det vi där framme , längst bra med mina bäbisar )

och jag orkar knappt titta på dig , för du förstör mig så in i helvetes mycket.


Kommentarer
Sandra säger:

hrm, GULASTORP är väärlden centrum, and you know it ;D

2007-04-12 | 08:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback