och jag blir inte röd av solen , jag blir helt enkelt generad

Helt galen fredagskväll/natt . Kunde inte sova, läste nog hundra kalle tidningar innan john blund tog tag i mig och tog med mig till sömnen . ( schy , vi är i människostaden ) När det sedan hade gått och blivit ljust så var jag pigg som en mört . Käkade gos och stor frukost, satte in musiken i öronen och cyklade till österås. samling 12.30 och jag var laddad till max . ( varför gjorde jag inte mer , varför tänker man alltid så ? ) 
       förlust med 3-1 & det var faktiskt lite orättvist. Kanske inte de sist 10 minuterna men stor del av matchen .
( äsch . bara att ta nya tag & fortsätta att kämpa tills fredag då det är den verkliga matchen , seriepremiär )

Just nu håller jag att dö så varm & sleden jag är ; s Solen har gassat och helt sjukligt jobbigt .
fast var ju så för båda lagen , fast man får väl tycka synd om sig själv  ; D

Ikväll är det mys & sådant med denise och trogne viktoria  :)
Förhoppningsvis grillad mat, annars smäller jag av.

En boll mitt på snoken och jag trodde jag blev skjuten med ett gevär mitt i pannan ; S
nummer 7 tror jag hon hade sprang och frågade hela matchen om det gjorde ont . haha .

jag blev generad och jag vet att du såg det :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback