och jag känner mig lite sådär, på sniskan

Varför är det alltid så att jag ska vara påväg någonstans utan att veta vart jag verkligen vill gå.
             Nu är det fredageftermiddag och det känns ungefär som en tisdag då man ska cykla ner till träningen och må dåligt över värdsliga ting. Har dock ett litet lov framför mig vilket känns ruskigt skönt. Hade inte tackat nej till ett långt jävla sommarlov nu. ( du gör mig till någonting jag aldrig hade klarar av själv )  Far min blev rädd igår när jag höll på att krocka, han sa så iaf, jag säger bara att jag var lite nära en bil. Det är ju onödigt att skrämma upp mamma i onödan.

Planerna är bokade inför måndag och det känns väl bra? att man har full kontroll på läget och att få tillbringa en valborg tillsammans med el trio och övriga människor är ingenting man tackar nej till.
( ge mig lite grillat kött och en niggawigga så ska du nog få se på tango )

Viktoria; jag är typ jävligt trött på att du inte skriver blogg.
Jag behöver någon att skratta åt, skratta med, skratta för om du förstår <3

kate winslet - what if
( den ger mig lite myskänsla )

ikväll är det jag och far min som sköter grillen och det brukar vi göra kanon.
Hur mycket kött och potatissallad som helst och det ger mig äkta sommarkänsla.
( tänk vad många minnen man har egentligen, det gör mig lite rörd faktiskt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback