och jag svävar högt över dig ditt patetiska helvete . .

starta mig så kan du aldrig stanna mig .
( och jag kan bara se positiva saker idag )

Timbuktu , ge mig lite hud .

Påsklovet är här och herregud vad det kommer lägligt.
Har en hel del inplanerat och den här gången ska jag
hinna med allt. Fast man säger ju nästan alltid så ; S

Fredagsrutin har övergått till en torsdag/fredag och det
gör inte mig ett smack , jag älskar dig . 

 Min vän maddy var helt konstig idag på matten. Först
försökte hon stänga mig ute , och sedan försökte hon
på sig något grovt, hon försökte skrämma mig,
och fy fan vad jag blev rädd ; s     ( det bjuder jag på )

Min mattelärare var skojsig idag. han gick in på något
intert, så internt att han inte visste att han gav sig in på det.
( kan man säga så utan att det ska bli allt för fel )

I WANNA DANCE WITH SOMEBODY ,
( ge mig lite utav det där
som du är bra på )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback