och jag vill stoppa om dig varje natt som jag inte tillbringar med dig

och det är dig jag vill ha . .
' och vi var unga och drömmar var helt nya '
Idag är det lördag och det är en solig sådan. Det är ju något som gjädjer mig.
 Fotboll och arbete för hela slanten och några extra kronor ner i fickan skadar väl aldrig ?
( ibland förstår jag mig inte på saker och ting runt omkring mig och det gör mig irriterad ) 
 
Tillbringade min fredagskväll med mys & godis @ stoby vilket var väldans trevligt. Att sova
tre kompisar i samma säng, var av en som aldrig håller tyst och en som gnäller på att man
hörs mycket när man sover. det kan faktiskt bli rätt roligt när jag tänker efter ; p 3000 sms min sköna ..

Imorgon blir det observationsuppgift igen och det är väl trevligt antar jag. Hoppas bara att det inte
är kallt för då kommer jag bli förbannad. Det är det sista som sker innan vi lämnar inte det . yes !

Får nog ta & klä på mig snart för halv 2 kommer min vän sandra & hennes mamma. det är trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback