och jag vill ta på din rygg en kväll som den här

Viktoria min vän säger att mitt föregående inlägg inte är ett inlägg så jag får väl ta och göra ett nytt nu ; S
Vilket gjorde mig helt galet fundersam. Kom och tänka på hur det hade varit om jag varit en utav de människorna som sökt lyckan i amerika då man knappt hade tak över huvudet och tvingades sälja det lilla man ägde för att få råd med en biljett till landet där lyckan fanns .

Man gav ju verkligen sitt liv till någon annan och allt man kunde göra var att hoppas på att man valt rätt väg och att man skulle stöta på en framtid som kunde ge en både ro , pengar och mat .

You look wonderful tonight och herregud vad jag vill vara tillbaka på ruta ett och se dig komma gåendes med solglasögonen på, sandalerna som du plockat fram och dina svarta shorts och din v-ringade tröja .
(det var ett ögonblick det)

viktoria har V.I.P till siesta och jag tror jag ska skjuta henne ungefär 8 gånger imorgon . Jag ska iaf sitta längst bak med henne, digga musiken och vinna matchen. Precis så som vi brukar göra. Vi två är nog lagets största musikmissbrukare på bussresor och innan träning/match , det gör mig inte ett skvatt. för jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback