att jag aldrig kan sluta upp och ljuga.

 Här sitter man igen och förnekar samma sak, om och om igen.
   "Äsch, julafton var ju bara mäktigt när man var liten" det är en stor lögn.
Varje julaftonsmorgon vaknar jag med tuppen, känner hur det pirrar i magen, samlar mig och går ut i köket och säger god jul, tack tack gud vad det luktar gott , osv.    Mamam frågar alltid om jag är spänd på vad jag ska få, och då svarar jag på ett litet matchosätt; nej , mamma, iår har jag blivit mogen.
    att jag alltid ska ljuga för mig själv. Jag vet att jag älskar julafton, att jag helst av allt vill slänga mig över mina julklappar, riva upp dom och säga tack , tack som fan !
   iår är inget undantag, förutom att vi är utan dig mofie. Men du sitter i din stol och tittar på oss, jag känner det. 
    Innebandyträning imorse med de vanliga och herregud vad det är roligt. 
nu ska jg lägga mig i badet och njuta fullt ut av den här dagen, för jag tror jag tycker mer om julafton än vad jag tycker om min egen födelsedag.

2 mån .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback