och idag sköt du mig med Amors pil, ditt helvete

Torsdagens eftermiddagar brukar vara roliga och det var den här också till en början . Senrasade allt och paniken kom krypandes . ( jag har hela tiden vetat att du inte skulle kunna ha koll på oss båda ) trodde även att du var lite högre än vad du visade idag , du ger mig rysningar och det är inte på ett positivt sätt ; S   .   men imorgon kommer allt vara som bortblåst och jag kommer ha rysningar igen , dock positiva den här gången och inser du inte hur mycket jag hatar det ?      
 Åkte tåg hem tillsammans med O O J V C M , det var kul . J & O är störda i huvudet .
 Idag är det äntligen träning med Drogba , det känns som hundra år sedan . Men på förra träningen gjorde vi upp mål med fotbollssommaren  .

  • träningstider precis efter J - laget .
  • Träningstider SAMTIDIGT som herr A - laget .
  • Träna på planerna längst ner 2 ggr i veckan
  • Träna på A - planen en gång bara för att känna oss störst , bäst & vackrast .
  • ha fika varje torsdag( lite mer än ruttna , gamla mackor . här är det inte tanken som räknas )
  • ha betjänter som springer runt med vattenflaskor och ger oss drycken vi förtjänar ( jollykent )
  • alla män som går in på österås IP ska ta av sig tröjan .

Det kommer mera , var så säkra.  Hursomhelst så är den här dagen späckad , ovanligt . träning mellan 19.00 - 20.30 , snabbt som fan till Jacoobskolan och titta på kusin , sen någonstans mellan 22.00 & 23.00 ska jag hinna med att "öva" på en redovisning till imorgon . Jag blir överlycklig om vi inte har tillräckligt med tid . Men med min vanliga otur så hinner vi väl , och det kommer bli en katastrofal redovisning . ( idag trillade jag i trappan . Där var inte så mycket människor & det var faktiskt lite tur , om jag får säga det själv )


and you kissed me 'til the mornin' light  - i don't think så honey .


jag har en enda jävla önskan till denna helgen , att vi ska slippa spla i våra stora/fula/gamla tjocktröjor .


Kommentarer
Viki säger:

våra 'mål' är bäst & jag älskar dom. skrota grusmatchtröjorna tack!

2007-02-15 | 18:11:48
Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback