och jag förstår att du känner dig ensam


Idag har varit en sådan dag jag önskat att jag haft flera av . dagar då jag inte behöver stanna upp och fundera på vad jag håller på med , eller välja vilken väg jag ska ta. 
 ( varför ska jag alltid vara påväg , men samtidigt ta fyra steg tillbaka när jag känner mig pressad )
 Har tillbringat hela eftermiddagen med billa och det har jag saknat . Vi har fikat på stan , sovit i min fotölj/soffa , vi har tittat på tv , vi har pratat , vi har ätit våfflor , vi har lyssnat på musik , vi har tittat på teater och jag har mått bättre än vad jag brukar göra vid den här tiden på året , jag tackar dig för allt det här . 
( var morgon vaknar jag med tanken på hur det hade kunnat vara ) Imorgon ska jag & hif's damer dra til med en riktig vinstlott . besegra Burlöv med 8-2 . ( att besegra dem räcker för tillfället för mig )
  
( jag har hunnit med en hel sida i matematiken och jag har inte längre panik , inte ikväll iaf )


och allt handlar om en dröm jag hade en gång .
du log , jag log och vi blev berusade av det vi inte hade .





där finns ett bra ord som beskriver dig , patetisk .

Kommentarer
Svante säger:

Imorgon vinner ni !

2007-02-28 | 01:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback