och jag har en bomb i huvudet som besvärar mig sådär mycket

                              Inatt låg jag vaken i två timmar och kunde absolut inte somna . mamma gick upp och körde till jobbet , pappa gick upp och käkade frukost . då fick jag nog och vände mig om och gjorde ett försök i att somna , och på det hundratusende försöket så lyckades jag , grattis till mig .
     När jag vaknade runt kvart över 11 så var det lite knäppt . Hade haft världens dröm och gick fortfarande och drömde den drömmen . trots att jag var vaken ; S .                           Ett problem som jag haft den här morgonen är också toblerone , visst är choklades jättegott , men vafan . man kan ju inte bita av bara en bit utan att bli kladdig. det innebär att man får tugga som fan för att inte dreggla ,och det innebär också att choklades tar slut snabbare . jag blir förbannad .   JAG HATAR ATT VARA SJUK , OCH JAG HATAR DESSUTOM ATT VARA ENSAM HEMMA . JAG FÖRTJÄNAR INTE DET OCH JAG VILL BERÄTTA ALLT FÖR DIG . KAN DU INTE FÖRSTÅ DET . du är snäll som ska hjälpa mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback