och jag kan inte få nog av hatet som växer

 Jag har fått panik på så otroligt många utav dagens ungdomar just idag .  ' hej vi har varit tsm i 4 månader och vi går och förlovar oss ' . jag vet inte riktigt men så vitt jag vet , så ska man förlova sig när man bestämt sig för att leva med den personen resten av sitt liv . Man ska förlova sig och sen drygt ett år efter ska man gifta sig . och det gör man defintivit inte när man är 16 & 18 år .           
                  JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DIG ATT JAG VILL KRÄKA PÅ DIG !  hej jag är så gammal att jag kunde varit din fassa . nej , men vänta vi går och gifter oss .    antingen har jag helt fel syn på det här , eller så är alla andra helt jävla under isen .  nu ska jag ta ett långt jävla bad och låtsas att det är kväll så jag kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback