och jag skjuter dig om du kommer nära igen , ditt helvete.

om det någonsin kommer hända igen att du säger  ' anna jag saknar dig ' så lovar jag att jag kommer sparka ut dina vackra tänder och förstöra ditt sagolika ansikte, för jag får vänja mig att gränsen går där . 



det var en sak som förstörde en hel massa . läste om den gulliga lilla tobias som bara blev åtta år gammal och hans sjuka mördare .
En idiotisk människa som påstår att han såg utomjordingar som sa åt honom att han skulle döda honom .
helt oskyldig och helt liten och ändå har man gjort någonting så dåligt att man förtjänar att bli mördad i den ringa åldern .
är du störd i huvudet ditt jävla as .
sen på toppen av allt så säger man att han ska få sluten vård .
och det är väl bara i ett par månader eller så och sen kommer han snart gå fri .
och jag har sjukligt mycket sinne att jag har gråten i halsen .
för övrigt så har dagen idag varit rätt så bra .
fbg var kul - det händer inte ofta när man pratar torsdagar .
sen hade vi engelska och shit vad läraren var trevlig idag , tyckte nästan om henne lite .
mat och vilken äcklig mat det var  .
kan man inte bli serverad lite godare mat ? blir ju hungrig direkt for hilvede : s . 
sen blev det matematik och gud vad jag tycker om det .
det är det bästa jag vet , riktigt roligt . på tal om roligt , så var det jävligt roligt när vår snögube kastades runt i salen och toggan inte fattade någonting , utan bara sa ; andersson .  
sen blev jag lite lättad på matematiken för vår allas johan. arv inte förstod till en början ,då gav jag upp . för om inte han fattar ,då fattar absolut inte jag och då är det ingen mening att jag ens försöker .
så ser jag på saker och ting - ett kanonsätt , verkligen  ; )
efter ett par minuter dock så löser det svinet uppgiften och jag tvingas försöka , fast en annan dag , ett annat år och en annan tid .   
fy fan vad jag inte fattar matteb .
Efter matten blev det lektion med SNYGGEOLA , en kanonkille ; )
ska nog be honom om privata skidlektioner ; )
 hursomhelst så var det en sjuhelsikes jobbig lektion och jag kommer absolut att ha träningsvärk i alla delar av min kropp .
han försökte dock byta bort oss till en annan grupp mot en fralla , ett bra erbjudande för oss tre : s haha . det värmer riktigt mycket faktiskt . 
Efter vårt värsta fyspass någonsin var det dags för minihandboll på innebandymål , och fotboll på små innebandymål .
riktigt jämna lag tycker jag . eller dem hade ju en mer med tanke på att pontus inte ser skillnad på gult band + vid tröja och en svart tröja . billa & jag : ) .    
Räddar värsta skotten och så , sen slänger man sig för att man inte vill bli nerskjuten .
 istället får man ett stenhårt skott i magen / revbenen och jag bröt nog åtta stycken .
är fortf helt jävla öm  : /  skidbeställning och sådant , sen klara regler till SNYGGEOLA om det bara är en backe öppen , och shit , han förstår oss .
fast han skrattade dock åt mitt ärr , SNYGGEOLA FÖRBLIR SNYGGEOLA ;) 
gick ner till stan , köpte porrbrallor och hämtade ut linnen ; ) riktigt kanon faktiskt .
nu ska vi bara skriva på ryggen och jag tror jag ska skriva frallan faktiskt ; )
träning ikväll och jag ska glida sönder mina äckliga knä .

billabongen och jag - en vanlig dag - kanonbra .
drogba and ole gunnar tonight <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback