och jag spottar dig i ansiktet ditt äckel

 det är torsdag och jag är utvilad för jag har fått sova en hel natt .
       Men jag är dunderförkyld och jag har en näsa som ser ut som ' rudolf ' .
påtal om rudolf så ska jag nog bli sängliggandes idag också och titta på ' sunes jul '
har du någon gång känt att de rakblad du hostat upp , att du vill sätta dem i en människa ? 
 jag vill till guulastorp idag , men ändå inte för jag vill inte vara smittorsaken till sjukdomen VK minus VK .
 fast jag vill bada tunna och bli varm i min nya bikini , för det är gulligt som fan ; s
( trots att jag håller på att drunka OCH dränka alla i min närhet . äsch , de får de stå ut med ) 
       
Säg mig min vän , var inte det här sportlovet precis som jag trodde ? att alla planer skulle gå i kras ? jo , tamejfan . Det är lite skrämmande att jag är så fruktansvärt bra på att förutspå hur saker och ting ska bli . 
( jag sa väl hela tiden att du hade en fjäril i magen , som var för någon annan ) . hursomhelst så går allt vidare , vare sig man är kär , sjuk , ensam , gammal , ung , allt går vidare .  det återstående lovet är uppbokat , så gott som och det är rätt skönt om jag ska vara ärlig . då vet man vad man har att vakna upp till .

Idag vet jag inte riktigt vad det är för magkänsla jag har . magen säger en sak , och det är inte fint . hjärnan säger en annan och hjärtat säger någonting som varken magen eller hjärnan sagt / tänkt . far åt helvete 

  •  jag vill köpa en klänning idag
  •  jag vill ha på mig min bikini i åhus
  •  jag vill äta en 2 kulors glass med vingummi och lion el after eight .
  •  jag är trött på jordgubbsglass/vanilj/choklad , men kan inte vara utan dem .
  •  jag vill att all snö ska försvinna och aldrig mer komma tillbaka
  • jag vill fylla arton just i dag .  
  • jag vill ha den 3 mars idag , ' en för alla , alla för en '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback