och jag stod i slutet och fattade ingenting

  där var en kant som jag skulle passera , och jag skulle passera den med dig
( och du sa att du skulle följa mig hela vägen , men du flydde ditt patetiska liv )

det är måndag idag och jag är rädd för dig .
( dina ögon som alltid varit varma , hjälpte till att frysa mig till is )
men jag låter dig försvinna , ungefär som att rinna ut i sanden .
( du är inte mer än ett strå i en höstack , jag önskar det iaf )

jag är skitgubbes mästare och där är ingen som säger emot mig .
   Match på onsdag mot burlöv och jag ska tamej fan vinna hela tiden .
Fast först ska jag förståss tvingas träna på äckliga västerskolan & dessutom träna utomhus .
( jag kommer inte se ett skit för det är dimmigt & jag hatar det , förbannade jävla skit )
det är en tabbe att sova med linser i , det är det faktiskt .

billavikxsars <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback