och jag vet att du har en fjäril i magen , för någon annan

där finns hundratusentals saker jag hade velat säga till så många olika människor idag att jag håller på att den där paniken alla andra tycks känna till .          där finns absolut inga ord som passar in för känslan . ' du säger att jag inte ska steget ut , utan bara låta allt försvinna och låtsas som om det aldrig har hänt ? '   roat mig med att titta på ' fjorton suger ' och jag får både gåshud och bölar som fan i slutet . det finns dock ett parti i mitten utav filmen där föräldrarna sitter och bara stirrar ut . det är frustrerande att inte veta vad som kretsar i människors huvud - och jag kan bara undra vad som kretsar runt i ditt huvud , är det bra eller dåligt , fint eller fult  ,   ?           där finns fortfarande saker som jag måste få säga , jag ska bara skaffa mig mod . jag har alltid trott att jag haft det där längst bak och att det bara varit att plocka fram lite extra när man väl behövt det , men så fel , så fruktansvärt fel jag haft . där finns ingenting där bakom , ingenting .
      dagarna har passerat i ett kick och det var ingenting jag ville . om jag hade fått bestämma så hade jag stannat alla klockor i hela världen och låtsas som om tiden stod stilla . ( du var för fin för att försvinna )
I'll think of you every step of the way .    det är sen kväll och tidig natt för mig som har sportlov nu , känns rätt meningslöst att tillbringa just den här natten ensam ; s .  knocking on heavens door  .   - jag vill ingenting hellre än att spola tillbaka allt som blev så fruktansvärt fel .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback