och jag vet precis vad du menar när du säger att allt är fel

Kvällen är ung brukar man ju säga och visst stämmer det . Fast ju nu tycker jag att kvällen kan vara slut så jag kan få gå och lägga mig för jag är trött precis överallt . ( man kan ju inte sova klockan 18.20 på en söndag och dessutom ha lov imorgon ) . Helgen har varit fullspäckad med massa gott . Mys med drogba jr vilket var kanon . vi har cyklat , pratat , skrattat, sovit och ägt på biljard . vad mer kan man begära ? har dessutom hunnit ' kissa FCH i munnen ' med hela 10-4 ( en för alla , alla för en är alltid bäst , i alla lägen )
        Min pappa var busigast UTANFÖR planen idag - det var hemskt att se , domarjävel . 

Nu är det äntligen sportlov och det känns underbart , förutom att matteboken ligger uppslagen och redo på mitt alldeles för vita bord . Pennan ligger bredvid och kollegieblocket ligger så prydligt så . paaaanik .
    Jag brukar alltid ha för höga förväntningar på alla mina lov , spelar ingen roll om det är ett jullov , sommarlov eller ett sportlov . Så därför har jag gått in med att inte ha några förväntningar alls  . Fast har dock redan lagt upp planer på vissa dagar .
Måndag -
Tisdag - mys  @ bjärran med billa.
Onsdag -
Torsdag - Mys @ guulastorp med B J S S & V
Fredag -
Lördag -
Söndag -
( du vet väl att jag vill ha in dig i mitt " schema " ,
jag vill även ha in dig , dig & dig där.Fast det kan nog bli svårt ) träning på sportlovet borde vara förbjudet.

tror nog att jag ska tvinga med min mamma till videomix och hyra en film som vi kan titta på och dricka varm lollomjölk och äta kladdekaka .

i want you to want me
i need you to need me


Kommentarer
Viki säger:

G - Jag ska ha fest på valborg.
G - När är valborg? :D

2007-02-18 | 19:29:10
Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback