och jag vill att allt ska bli som det var då vi var idioter båda två

( jag kan inte förneka att jag inte lekt med tanken förut )

Onsdag och det regnar , visst känns det långt kvar till sommaren ? Har gjort ungefär ingenting idag . Var på en lektion idag och om jag ska vara ärlig så kunde jag nog suttit hemma istället eftersom det inte var så mycket information ( bara om måndagens jävla skrivning 08.15 ) .  Efter den lektionen bestämde jag mig för att bege mig hemåt ( var inte på humör för att få en grov utskällning av bert , my man ) . Det var rent ut sagt hemskt att cykla hem . regndropparna piskade mina kinder röda och jag fick panik på att det gjorde ont . ( var det du som kom för att förstöra min själ och slita sönder min kropp ) . Sitter nu och dricker mjölk och laddar med c-vitamin rik apelsin .  Ska nog ta och lägga mig under täcket och lyssna på sjukt bra musik . Måste vara utvilad och laddad inför kvällen , för jag ska vinna och jag ljuger inte en enda sekund . 
' nån tog mitt hjärta, slet ut det ur min kropp '     



Var det för mycket av mig att begära att du skulle stå rak i ryggen och säga sanningen
( jag var dum nog att söka ett svar på en fråga jag knappt hade ställt )
 

Kommentarer
Anonym säger:

wooooohja :D

2007-02-28 | 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback