och jag vill verkligen se dig nere på marken

och jag är världens tröttaste utan överdrivt ( eller hur man nu säger )
     Fick tillbringa min lördagkväll ute i Åhusparken  . Kasedans är egentligen riktigt roligt att titta på .
( gamla kärringar och svettiga gubbar som stinker renat och tror att de fortfarande är tjugo , det är en hit )
 hursomhelst så kom ja hem halv tre och det är bra uppladdning inför första samlingen . Åkte hemifrån kvar över sju ( någon ska väl vara vaken hela vägen till malmö också , för varför ska man sova en extra timme )  ?  lilly , vem fan är anna , det är stundtals ...... bra , det här var lite mindre bra ' - en sådan dag idag
( är nog lite jävligt mycket sugen på sundsvall , trots att där är jävligt mycket snö - vinterdojjorna på )
                                      Ikväll ska jag sova bort mig mitt trötthetsrus , det ska bli mycket skönt .
                                      ( ska även se på advokaten , har hört att den ska vara bra . som vanligt anser jag )

i din värld gäller dina regler
jag förstår det nu , tack .


( du kommer bli kanonglad för din present , eller hur vikipiki ? )

Kommentarer
Viki säger:

superduper kanonglad (: he will love it.

2007-02-25 | 19:39:25
Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback