och jag visste att du var en annan människa , jag visste det hela tiden .

och jag kan inte låtsas som om jag inte bryr mig , för oturligt nog så gör jag faktistk det . 

 Den här eftermiddagen har inte innefattat speciellt mycket intressanta saker . Lyssnat på lilla melodfestivalen , lyssnat på hispig techno och sedan kate winslet . mår lite dåligt av den låten eftersom jag bara tänker på ett iskallt hav och jack som sjunker ner mot botten ; S sorgligt värre för hilvede . 
    Varför hittar aldrig dåliga tankar sin rätta väg ut ur huvudet ? Ikväll ska jag sitta i min ensamhet och göra ett försök till att poppa popcorn ( antar att det bara är att läsa på förpackningen ? ) . Jag har börjat planera min midsommarafton eftersom den snart är här , och viki säger alltid att man ska vara ute i god tid ; ) 
' varför vågar du aldrig ta det sista steget ut  '
  .     Imorgon är det match och jag tror jag dör så överladdad jag är , jag ska vinna och jag ska krossa dem och deras äckliga jävla supportrar . beter sig som svin !  vinst med 9 - 1 förra matchen och visst satt det skönt ? men man ska aldrig underskatta , det resulterar bara i kattpiss .     hade så mycket seriöst jag ville få ner , men det fungerar inte riktigt så idag ; S . 
   alla hjärtans dag imorgon och just idag känns det överskattat eftersom det känns tomt ; s
antar att det kommer kännas lite bättre imorgon , förhoppningsvis . har hittat kakorna som mamma nog ska ge mig & resten av familjen imorgon på morgonen . det är goda kakor minsann , har ätit dem förut .
det är lite läskigt att jag gått och blivit svart / rödhårig eftersom jag är ljusbrun och blond på detta fotot ; S 

och allt handlar om dig




 

Kommentarer
Viki säger:

läskigt? det är sexigt (;

2007-02-13 | 20:41:09
Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback