och min fjäril dog ut som om ingenting hänt

visst kommer natten hastigt på min älskade ? visst faller regnet tyngre än någonsin just ikväll ? 
( visst känns nederlaget mycket svårare att ta just idag , just nu , just i det här ögonblicket )
förstår du ingenting , var det allt du hade att säga en kväll som den här ? 
             jag vill bli frisk , resa till månen och aldrig återvända . varför blir ingenting som det ska ? 
jag vill ha lov i hundra år till så jag slipper se dig ditt svin , ( var det för mycket begärt att du skulle titta på mig en sekund om dagen och se lyckan i mina ögon som du låg bakom )  ? 

' jag trodde att jag var stark nog att motstå dig
 men allt jag gjorde var att falla till marken .
 smaka på askan som blivit till
tänka på dig och hur jag var som ung '





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback