skjuter du skjuter jag.

Varje gång jag ser är det som om allting stannar till och den här gången ljuger jag inte .
Tänk om det kunde varit så bra min vän . Dina mörka ögon vilseleder mig och om jag ska vara ärlig så tror jag inte själv att du vet vart du för mig , för vi möts aldrig . vi försvinner bara åt varsitt håll . oftast är det jag som faller neråt , och du som stiger uppåt .    Där finns inte så mycket att säga om saker och ting , inte så mycket som jag hade velat  .   det är nog också någonting jag får vänja mig vid antar jag .


skoldagen idag gick fort som bara den . engelskai 50 minuter och matte i 60 . förstod faktiskt lite av matten . fast näst intill alla minuter gick till att sumera vallåsen resan igår för johan . han skrattade . det gjorde jag också . imorgon är det helg och halleluja vad det ska bli skönt . myspys med C - vännen och partaj  @ snutjäveln på lördag och mys med billabongensötnöt på söndag . det kommer bli kanon det här . förhoppningsvis har man fått ett glädjebesked imorgon i postlådan,men som sagt . ha inte så höga förväntningar din unga dam . nu är det dags för tusenbröder och jag får gåshud varje gång jag trycker play.
jag är 17 år och har dålig syn . det bådar inte gott för framtiden mina vänner . väntar bara på dåliga leder för alla de gångerna min syster tvingat mig till att knäcka tårna och fingrarna  . väntar också på dålig rygg efter alla de gångerna som ola haft mig som slagpåse då vi var mindre - men jag kan bara skratta åt det .  h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a
ge mig gröna gräsmattor nu och välpumpade bollar,avklädda svettiga män  season2 0 0 7 tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback