det är kväll och jag hatar dig mer än någonsin

Du där borta vid staketet . Du med mörka lockar och djupa ögon , du skrämmer mig så .
( du var någon helt annan än vad jag trodde att du var , du är lite utav den mardröm jag aldrig kunde föreställa mig )

hur kan du bara stå där med ditt löjliga flin och tro att jag faktiskt tycker om dig .
du har bara skapat oreda och förstört allting som faktiskt funnits .
jag är trött på ditt falska jag och jag vill verkligen inte ens höra ett satans ynka ' förlåt ' från dig .
för jag vet att du inte menar ett skit . ditt patetiska svin ! .


svenska - spanska , ej svenska , ej spanska 
( svårt val om jag ska vara ärlig ) ska det bli jogging första gången sedan jullovet ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback