och där finns ingen som vill se dig som perfekt och allt jag gör är att tveka

imorse var jag lika trött som en inpackad gurka .
 ögonlocken var tunga och ingenting hängde med .
Fick ett ryck och käkade riktig frukost iaf , gröt .
( min mamma gör världens godaste mannagrynsgröt )

Stack till dagiset och var med på öppningen , typ 3 barn .
Satt och läste i en soffa från halv 7 till klockan 8 .
Sen gick vi ut och lekte och jag smutsade ner mina skor
( att billabäbis alltid ska ha rätt om mina vita skor ;p )

Stack till soleriet och drömde mig bort till ett varmt land.
Somnade som en stock och vaknade av att solariet slocknade
Det var sjukligt skönt och jag ville inte gå upp , typ samma
känsla som jag har när det är dags att stiga upp ur sängen .
Cyklade hem och har lagat mig lite käk , fil & havrepuffar samt
några kex med smör på ( gjorda av något nyttigt faktiskt )

Ska snart börja packa min väska också . vet inte riktigt vad som
hänt med mig . gör ju allt nuförtiden , helt på egen hand !
( nu ljög jag igen , ungerfär som jag gör dagligen för mig själv )

 sitter och funderar nu och jag hatar det helt ärligt . varför ska
jag fundera på sådant som inte tjänar någonting till ?
' tänk inte så mycket , bara var ' .
Och varför förföljer sig allting alltid mig ?
kan inte alla bara sluta engegera sig så mycket i alla andra .

snart blir det dalby och match . ( och jag vill så gärna )
kommer få sova i bilen ner och bilen hem och jävligt mycket
i sängen när jag väl kommer hem , vid typ mitt i natten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback