och du gör att jag får panik , även när jag sover

Helgen står för dörren och tacka gudarna för det . Känns som om den alltid kommer så fruktansvärt lägligt .
( den här helgen kommer bli mer kanon än alla de andra  )    
   Ikväll blir det först träning , sen hem och äta lövbiff och pommes ( kanongott ) sen ska jag hem till jakkubakku och giva honom hans present/er . jag tror det kan bli lite blandade känslor , men garv , absolut  !
                                jag är trött, trött och jävligt trött på dig . vad håller du på med ? vem tror du att du är som kan klampa in och tro att du fortfarande skulle vara någonting?( jag blir förbannad o jag hoppas du trillar ner från allt ) 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback