och jag blev alltid så rädd för att du var så stark

Torsdagkväll och jag är inte sugen på att
göra någonting annat än att sova .
Somnade med kläderna på igårkväll när jag kom hem ,
ett utmattningstecken skulle jag tro . ( kan man säga så ) ? 
 
Har lekt hela dagen och mina ben gör ont . Fick 
mitt "betyg" idag och jag är rätt nöjd faktiskt . 

Ska ta mig ett bad och läsa en gammal hederlig
kalle anka tidning för fy fan vad det är bra. 
( jag har sparat hundratusen massa sådana ) 

' jag hade så höga tankar om dig och nu , 
nu har allt bara försvunnit och jag kan inte 
tänka klart . kan inte tänka över huvudtaget .
jag trodde att du insåg till sist , ack så fel .

Ska ta tag i mitt liv och börja styrketräna 
i mitt hemmagjorda gym i mitt garage . 

Har även hunnit med att stå i mål på träningen
Kunde inte ha mina joggingbrallor så räddade
alla skott i underställsbrallor , kan inte ha varit en 
vacker syn , men den bjuder jag på , så in i helvete : ) 

matchen igår slutade med vinst ( 5 - 2 ) och jag 
missade typ helt öppet mål  . men jag , jag 
anna gunnarsson jag blev inte ens förbannad . 
tror mitt humör håller på att vända nu , tror faktiskt det . 
( då tror jag att det är ' spring i rondell ' som gäller . 

Snart blir det mysresa med pappa och det han har 
lovat det kommer ta slut på en ynka sekund . 
( billa, viki och s!esta 07 - summer summer ) 

' du gjorde alltid så misslyckade försök i att dölja
dina tårar och det skrämde mig så '
 
 
imorgon är det saw III och jag har redan ett hjärta
som slår alldeles för många slag i minuten .
ge mig ett täcke och trevligt umgänge så klarar jag det.
( jag kan aldrig få nog av er , vackra själar )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback