och jag hade kunnat skära sönder din patetiska kropp , två gånger om .

              ' jag hoppas att jag slipper se dig '
( jag är trött på att jag ljuger för mig själv, varje kväll )
fredag och det är något man inte tackar nej till . den ska tillbringas med hif's brudar @ jaacob . Sen blir det ' toppning ' med favorit drogba ( och jag känner mig trygg när jag är med dig ) 
      skitgubbe har gått och blivit den nya innegrejen . Vi spelar det i skolan och vi gör det så fruktansvärt mycket mer än vad vi åstakommer på lektionerna , men det gör ingenting för jag trivs . M S J S . ( jag älskar er )

kan du inte hålla dig på fyrahundra meters avstånd . 
  ( för det blir bara jobbigare att se att du inte är den jag trodde du var )



ge fan i att tråna ditt helvete
( du trånar fel älskling )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback