och jag lovade mig själv att aldrig lita på dig igen

Helgen står för dörren och jag antar att det är bra men just precis nu hade jag hellre sett att tiden stått stilla
( att du varit som en staty och bara varit där framför mig. För jag behöver prata , och jag vill att du ska höra på )
Skitgubbe, damen , sjuan , ja vi har hunnit med alla sorters spel idag . Engelskan var totalt meningslös och jag blir lite förbannad eftersom jag tillbringade två jävla timmar i skolan och bara väntade , väntade i onödan !

Dagens samhälle är styrt av mobiletelefoner och datorer . Jag kan inte förneka att jag tycker om det , för det gör jag . Men var man än går så är där någon som har mobiletelfonen i högsta hugg och antingen ringer eller skickar sms . Hemma sitter barn och bli överviktiga för att speltillverkarna har kommit på ett nytt ' superspel ' som så gott som tvingar ungarna inomhus för att det är så fruktansvärt bra .         
     Tänk om vi inte haft varken mobiltelefoner eller datorer , vad hade vi då gjort ?
( antar att vi haft något som roat oss istället , men just nu är det svårt att komma på vad det skulle varit ; S )

I CAN'T SAY I'M SORRY - och du kan inte säga att jag aldrig försökte .

InnebandyDm går visst av stapeln imorgon och det gör mig egentligen ingenting . Jag ska vinna över RÖKE iaf sen får det gå som det går . ( men vi ger aldrig upp , det har blivit till vår grej så att säga ) Man kan ju inte riktigt planlägga sin helg eftersom man vet imorgonkväll om man gått vidare eller inte vidare så resten kommer då .
vet iaf att jag ska tillbringa söndagkväll i bjärnum hos billa med ' dah chickz ' och det tackar man inte nej till .

snart är det sommare och det är inte heller något man tackar nej till . Eftersom jag än så länge inte fått något sommarjobb har jag planer som står mig upp över öronen  ( kommer inte hinna med hälften )  Sommar, bad och jävligt mycket sol .





bio ikväll och herregud vad jag ser fram emot det .
 viktoria . VILL DU LEKA MED MIG IMORGONVKÄLL OM JAG KOMMER HEM I TID ?
( jag sa väl att mitt msn inte funkar ? )



du är vacker och jag kan inte ljuga för mig själv längre.


Kommentarer
viki säger:

jo anna det vill jag ;D om du är hemma i vettig tid vill säga!

2007-03-16 | 17:25:31
Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback