och jag ska aldrig mer någonsin be om ursäkt för allt du gjorde.

Finns det något bättre än att vakna upp till cara mia och solsken . Hursomhelst så var gårdagen hyffsat bra . Räknade matte hur länge som helst för att sedan gå ut med min kära hund och familj . Bestämde oss på vägen att vi skulle ta och köra till min moster och prata med henne efter sin operation så det gjorde vi . eller vi körde inte , jag körde och jag var faktiskt bra . ( min mamma som annars är livrädd berömde mig , det värme kanonskönt ) Kom hem , fick lite panik på matten men insåg att sömn kanske skulle båda gott , men nu vetifan . tänker bara på massa andragradsekvationer och skit ; s  Ska ju åka till k-stad idag och på tåget ska sandra få förklara för mig , för jag måste måste måste ha ett stort jävla G på detta provet .    Men det kan ju som sagt inte gå mer än åt helvete !
dags för öppna skor och klänning , känner mig så in i helvetes jävla somrig idag att det är bud på rondellen .

det är skrämmande att han förstår mig





fika & mys idag med V & m , kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback