och jag ska dansa hela natten lång , med eller utan dig

och jag vet inte hur många gånger om dagen jag tänker på
hur det hade kunnat vara om det varit på riktigt .

Fick tillbaka matteprovet idag och jag blev inte speciellt arg,
trots att jag har all anledning till att vara det . Inte tillräckligt
med poäng för att komma upp till G nivån och det får man ta.
( nu har jag bara ännu större press på mig till nästa prov , idiot )

Det är fint väder och jag snart gå ut och lägga mig i solen
och lyssna på Jumper och Gyllene tider, då är jag nöjd .

( och jag hatar att se dig så vacker )

' allt vi pratade om igår fick mig att inse att det faktiskt
funnits någonting där som drog oss allt närmre varandra.
 Sen att allt gick åt skogen och vi inte kan ta oss tillbaka,
det hör inte längre hit . ( jag ser och hör det jag vill )

2 lektioner imorgon och sen är det bara hem och fixa
packningen och stilla mina nerver . ge fan i att sova !

Ska ut och köra bil idag och det är kul . Första gången
med mamma och jag faktiskt att hon kommer vara lugn.
 Annars kastar jag ut henne, för jag har bilnycklarna & jag
är typ fem gånger så stark som hon är ; )

snart är det påskhelg och det ser vi fram emot .
jag tror jag ska få dig att bli snurrig och helt rund
om fötterna så att säga ; ) V. B ; )  

melodyclub - s!esta 07 - billabäbis & viktoria .
det är nära nu : )
/ gunny - lite lagom glad , rätt mycket mer än lagom faktiskt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback