och jag skäms över att ha varit en del av dig

Jag tror att vi håller på att falla tillbaka på ruta ett och jag ber allt som kan stoppa det , gör det för min skull .
   Igår hade jag en sjuklig tågresa ner till LUND C . Skrattade hela vägen från Hässleholm till eslöv åt ' det ' .
Vi sitter där på två stolar till en börja med och vi är tre pers . Hursomhelst så sitter vi och skrattar och pratar om allt mellan himmel och jord, och helt plötsligt kommer det ut någonting från toaletten ( en halvmeter ifrån oss )  med en urtvättad rolling stones tröja , ölmage , sminkad och sist men absolut inte minst , ett par silverglittriga bågar som efterliknade stjärnor .
 Jag höll på att svimma av skratt , jonna höll på att svimma av chock och sofie höll på att svimma av att hon inte kunde hålla inne skrattat längre . Sen efter ett par sekunder och dörren till kupén stängts börjar vi asgarva och gubben som satt intill oss flyttade och sa ; ni kan få den här stolen också .
( fråga mig inte om vad han menade med det , eller om han menade något överhuvudtaget )

sen när vi skulle åka hem - SNÖBLANDAT regn ? är tollen där uppe helt från vettet ? fick panik och öste melodifestivalen och cara mia typ hundra gånger .
      Nu är det iaf dags att cykla till vildmarken och umgås med barn .
      Hoppas bara det inte blir min tur att vara sagostundläsare idag , för jag orkar inte .

dagens problem ; svidande ögon och rinnande ögon - ge mig sol .

jag skäms som fan över dig och jag fattar inte hur du kunde ändras från att ha varit bra till kukigt jävla dålig .
inser du inte att du är så himla fel för dagens samhälle . och du som kallade mig både det ena och andra , du är ändå hundra gånger värre än mig , i ALLAS ÖGON .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback