och jag skäms över dig och allt det som vi faktiskt aldrig hade

' en tanke är allt som krävs för att lägga resten av världen bakom mig ' 
              fcuk me .   Det har varit en mysig dag idag . Ställde klockan på 03.37 för att kunna stänga av klockan och komma på att jag har hur många timmar som helst kvar att spendera i min oersättliga säng . Vaknar dock upp vid halv 10 tiden och får panik direkt . vet inte på vad , går bara upp och börjar ira rundor i mitt tomma och halv övergivna hus . kommer på att det är lugnt och jag kan gå och lägga mig igen . Då ser jag på min mobil att jag har ett samtal missat och det är ' skyddat ' . Går upp och ringer mor min och frågar vad hon villa mig . det var inte hon som hade ringt , och precis när vi lagt på så ringer det igen och då är det tomman , my favorite man .
- jag behöver väl inte presentera mig ?
- nedå ,
- bra , vi hämtar dig om 20 minuter . vi ska till väla  .
- eh , okey . hejdå .

Det var bara att ta på sig vad som låg framme och skynda på . Hann till och med att bli klar tills de kom . Då var jag redan ute på trappan och väntade . åt direkt när vi kom dit . riktigt god mat ( måste ätas flera gånger ) . Gick och köpte en klänning och ett par skor ( jag vill ta på mig allt direkt . ge mig sommar nu nu nu nu )        Bestämde mig när jag var påväg hem för att jag skulle vara lite snäll mot min mamma och städa mitt eget rum ; s Så nu är det gjort . luktar rätt så friskt och ser faktiskt betydligt trevligare ut än när det är ' elfte världskriget ' . ( jag är nöjd med dagen än så länge ) Tack billabäbis . jag älskar dig .

snart är det träning och jag ska vara OleG på g .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback