och jag vet inte längre vart vinden för mig

hela veckan har passerat i ett kick och det stör mig inte ett dugg.
Visst har det varit roligt att få plocka fram sitt lekfulla jag och bara
få vara i helt okänd barns närhet och åtminstonde få drömma sig
tillbaka till då man var liten ' och allt var en dans på lätta moln '

Fick en fin liten gåva från Trollsländan , ett inplastat papper med
ett kort på mig och barnen under vår sagostund + alla namnen .
( tror jag ska stoppa ner det i min låda och titta på lite då och då )

och jag försökte alltid läsa dina tankar och förstå vart du försökte
fly . men jag förstod aldrig någonting ,aldrig ( förlåt min vän )

Träning ikväll och jag tycker faktiskt att det ska bli hyffsat skoj .
HIF's damer vs HIF's F 16 @ jaacobskolan .

du är egotrippad , märker du ingenting själv ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback