och jag vill höra ljudet av ditt trasiga hjärta

' och du fick mig till liv '   

Just idag har vintern övergått till fantastisk vår men det känns som om inte ens det hjälper . Kroppen är trött, huvudet hänger inte med , tankarna flödar och allting känns bara konstigt och nästan lite tomt . 
      en blå himmel , solsken och små fåglar som har börjat hitta tillbaka , det är fint att titta på ( men ingenting kan jämföras med dig och dina vackra ögon )  Spelarmöte & mys @ sandburg ikväll och därefter till österås och äcklig grusträning ( jag har fått nog av det nu ) .
  Två matcher , två förluster men det berör egentligen inte mig . innermitt & mittback , det kanske kan bli något .
( jag skiter väl i om hon är stor eller liten , hon ska ner . check )



måndag och vilken måndag det faktiskt är . 08.15 - 11.15 ( kan inte bli bättre )  Ska nog ta tag i mitt lilla liv och äta lite mat innan det blir matematik för hela slanten . Ska dock se nya tider 13.25 @ 4 . 
Grattis älskade viktoria bojanovic på namnsdagen - du är guld värd <3

jag tror faktiskt att jag ska ta och skjuta dig i benet en vacker dag .


Kommentarer
viki säger:

tack hjärtat, jag älskar dig <3

2007-03-12 | 17:25:38
Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback