och jag vill radera allt som har med dig att göra

' och vart tappade vi varann, du och jag '
     Söndagmorgon och jag kan betala dyra pengar för att få ett utökat dygn . 
     Bunkeflo idag igen och möta södradal ( precis som vi önskade )
     Tillbringade gårdagen med viktoria och visst var det klockrent. 
     Hade världens planer men antar att män är för fega och lata för att bara vara.
     ( de ska vara så mycket mer än vad de egentligen är har jag konstaterat )
     Gick ner till stan och hatade allt hela vägen dit och hela vägen hem .
     Kom fram till att vi var både patetiska och desperata och då skrattade vi . 
     typ första gången på 1.5 timme . det satt långt inne men vad spelar det för roll ...
     ( ....så länge jag går med dig ) 
   
  Kvällen kommer att spenderas @ bjarnum och det tackar man inte nej till . 
     kommer inte kunna sova inatt bara , saw III ska tydligen vara läskig som tusan . 
   
    Har kommit fram till att jag alltid tänker ett steg tillbaka istället för att tänka ett steg fram. 
    Antar att det har och göra med sådant som alltid gick så fruktansvärt fel .       don't you understand 
    Har ett nytt hemligt mål och visst låter det bra ( du trodde aldrig på mig , tacka gudarna för det ) 
   
    Melodifestivalsskivan ska stå för öset idag och det är något jag är lycklig över . 
    ' vill ha dig i mörkret hos mig , tiden den stannar när vi rör varandra ' 
    fcuk you superman ,        och jag kan inte se klart när du är i närheten .

    ingen fotboll på 3 veckor , det är lite sorgligt faktiskt : / 
    Men fotboll kan jag spela hela året , det som återstår iaf . 
   
   / gunny muff'n - inte riktigt på humör .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback