och jag vill ta din hand och säga allt som jag faktiskt alltid tänker på


just nu går jag och funderar på hur sommaren kommer bli och om jag kommer hinna med allt som jag så gärna vill göra . ( har iaf suttit in min solstol och ätit min dos av gifflar och druckit mina två koppar varm choklad )
     Jag hatar dina bruna ögon och ditt vackra hår för tillfället - du ger mig något jag inte ville ha .
Ska iaf ta mig ett långt och jävligt varmt bad . Mina fingrar är iskalla och jag kan knappt röra mig .
 ( det är inte skönt att sitta och titta på en herrträning mitt i vintern från 17.30 - 19.00 - holymakarony fuckface )
                      ge mig lite solsken och myspys nu för jag är trött på det här pendlande vädret .
upp tidigt imorgonbitti , jävligt tidigt . ska ta öppning klockan 06.15 ; s malmö på kvällen och fy hundan vad jag kommer vara trött på kvällen . får ta och sova i 2 timmar när jag kommer hem eller någonting .

på fredag ska det bli bra ös på emblav
S M V S J & A <3


Kommentarer
viki säger:

ily <3

2007-03-20 | 20:24:48
Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback