och visst känns allting hundra gånger bättre utan dig och ditt patetiska jag

         början på en ny vecka och början på något nytt har jag bestämt mig för under den senaste sömnlösa natten.
         försökte verkligen sova men det ville sig inte (fick panik och ville bara gå och skrika på dig,skrika allt möjligt )
         APU @ vildmarken idag och resten av veckan och jag är faktiskt lite besviken att jag inte ska få vara   
         på lysmasken . Det är ju ett klockrent namn på en dagisavdelning . Har haft sagostund typ femton gånger   
         idag men jag klagar inte ett dugg eftersom det är philip som har varit sagoläsare .
        Snart kommer sofie engel med moder och hämtar mig för att ta mig ner till stationen och vidare till lund för att
        senare åka med micke till malmö och innebandymatch ( jag har en stor fjäril i magen och jag älskar det )
         ( knatte , fnatte och tjatte - det här kommer bli så in i helvetes jävla BRA )

        För övrigt så låg jag och funderade på hurfan man kan gå från att ha varit jävligt bra till att bli jävligt dum i 
        huvudet  ? Att man ska behöva driva med folk för att hamna i en sk rätt kategori . jag blir förbannad ! 
    
        Tillbringade gårdagskvällen @ tallgatan och det var gott ,mysigt , roligt och perfekt . Kunde dock inte se saw III
        eftersom jag och sandra var tvungna till att ta bussen hem för att det skulle bli ( var ) storm . Ensam på bussen
        och jag försökte dra till  med ett litet roligt skämt . Oturligt nog fattade inte , eller så brydde sig inte kvinnan som
        körde . ( en tråkig jävel ) 
        g : det är väl inga bestämda platser ?

        jag längtar efter sommaren .... nu räcker det ,kom fram .
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback