lev ditt liv ditt egoistiska helvete.

På ett sätt känns det rätt skönt att det blir mörkt snabbt om kvällen. 
 För om man har en dålig dag kan man bara säga till sig själv ;
- anna, klockan är mycket och det är okej att du går och sover bort ditt liv.
 Jag hade velat skriva en text till dig, och fotografera ditt fina leende.
 Men det är omöjligt, alla vet att det är omöjligt för att jag är jag.
Träden är nakna nu och det är rätt mysigt att titta på, din kropp är naken
när jag sover intill den . Jag kan inte klaga, jag kan inte klaga på dig älskling.
            men ibland önskar jag att jag var blond och liten som en fluga.
men oftast är jag nöjd med att vara jag, alla vet att jag är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback