din?

nej om man skulle hålla andan i sju minuter och se vad som händer.
bilden idag var riktigt tråkig. jag har gjort en egen låt och jag är nöjd.
träningskläder, för mycket på sig, fotografering, och cykling.
jag är tacksam över att vara jag, fast inte idag.
trött på att inte vara bra, trött på att inte ha det bra.
Sluta gnäll nu anna och tråka inte ut folk med ditt skitsnack.

jag kan inte förneka att hennes ansikte fastnat i mitt minne.
att hennes ord ekar och att du skämtar bort det. Sådana som
hon förstör mig till max och jag klarar inte av att dölja mer.

viktoria är störd,
hon är typ 47 .

ibland känner man ingenting,Ibland förstår man ingenting,
ibland är allt bra, ofta är allt dåligt. det känns inte helt ok.

Kommentarer
vikkan säger:

haha, 47, jag tycker om dig med

2008-04-08 | 16:57:05
Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback