du är fin .

Jag får verkligen helt mycket ångest när jag tänker på den 5 juni. Det som alltid varit så långt borta är så himla nära nu att jag knappt kan fatta vad som håller på att hända. Jag ska ut på sommarjobb, för att sedan inte ha någonting att göra när skolan vanligtvis startar igen. Det ger mig en sjuk ångest som sagt och jag tror nu just för tillfället att jag hade kunnat betala någon för att byta med mig. Skolan har alltid varit min, trots att vi inte alltid kommit överrens , men jag har alltid gått dit och gjort det som stått på planeringen. Nu ska jag istället bli vuxen, skaffa jobb, familj och bostad.     Därför är det nog dags för mig att ta vara på hela skiten nu , skratta, gråta, prata och bara ha det mys. För det kan vi faktiskt ha, vi i SM3B - förbannat jävla bra måste jag säga.

För övrigt är det en halv skoldag imorgon, räknas knappast. Sen på lördag blir det tyskland med pappa och hans jobb. Det är lixom en lite far och dotter grej. Det har blivit det iaf.
        Träning om en halvtimme och jag älskar det. Fotboll som varit allt annat än kul på senare tid har helt plötsligt blivit bra igen. 
  
Sen har vi ju det här, pojkvän, kärlek, relation och allt vad som kommer på köpet.
Allt är perfekt, tobias är perfekt, kärleken är perfekt och jag kan inte vara utan honom.
Nu får jag dock kämpa, eftersom han inte finns med i helgens planering utan vi får vänta tills tisdag nästa vecka för att ses. Du är som sagt fantastisk tobias "gullerumpa" danielsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback