tobben .

100777-13
på den här bilden
känner jag mig riktigt hård.
hursomhelst så är helgen förbi och det känns ändå helt ok. Har hunnit med en massa bra grejer. I fredags sålde jag ungefär 70.000 korvar och det var faktiskt rätt kul att det låter skittråkigt i mångas öron. I lördes begav jag och pappa oss till Tyskland tillsamanns med hans kära arbetskamrater. Det var bra röj i bussen hela vägen dit och hela vägen hem. två vuxna karlar mådde skitdåligt och gick med solbrillor på sig hela tiden. Det var faktiskt rätt kul att titta på måste jag erkänna. Jag satt längst fram och var en exemplarisk dotter.
Vi inhandlade lite smått och gott så att vi kan klara oss nu under en lång lång tid. det är nice.Idag var det match och efer omständigheterna var det faktiskt riktigt kul. är dock besviken på somliga.  Vi grillaed korv och jag har nu varit och tittat på min balklänning. jag kommer att smälla av sju gånger när den är helt färdig. förbannat fin och nej , bild kommer inte än . Imorgon bär det av till göteborg och det ska bli fantastiskt nice. Åter en resa tillsammans med klassen, i största mån. och det kommer bli nice nice nice. pengar att handla upp som sagt ; ) nu ska jag lägga mig i soffan och dryga ut kvällen. puss och kram vi syns på stan . tobias, du är det finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback