dagen före dagen.

Sa precis på radion att ; det är min sista dag.
fy tusan vad det är gott med att vara ledig snart.
dock några timmar kvar, och det kommer gå snabbt.

det är torsdag idag. vilket brukar innebär  L E DI G T
men idag är ett undantag. Träning tillsammans med
herrarna idag och jag tror att man kommer dra på sig
både ett och två blåmärken om man har lite oflyt. . .

ska ta tåget redan vid kvart över fyra. skönt att sova lite.
nu är min rast slut, så nu har jag en timme kvar på jobb den här dagen.
imorgon är det sista dagen, sedan lov. fram tills måndag då jag hoppas
på ett bra besked. annars har jag inte den blekaste aningen om vad
jag ska hitta på .

över och ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback