det är inte jag som är uppradad som en förlorare.

Hur i allsin dar kunde jag falla så otroligt långt ner för den här personen ?
en person som inte visat mig någonting
en person som inte varit sig lik
en person som alltid satt sitt ego först
en person som är som utbytt
jag känner inte igen honom men tror inte längre det spelar någon roll .
jag kommer inte vinna, han kommer inte vinna, för vi spelar i olika ligor.

skolan ar börjat som sagt och än så länge verkar det roligt.
fick dock lite panik innan ,men jag tror det börjar ordna upp sig nu .
bör sova snart, annars kommer jag  ALDRIG palla med resan.
VÄSTERVIK med laget hela helgen , ge mig mer säger jag bara :  )
godnatt mina pärlor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback