det kommer bli världens helg.

Klockan har varit 05.15, och gissa vem som gick upp då ?
inte alls nödvändigt, men sitter just nu på "burken" som sagt,
då jag tagit på mig ansvaret över min och mys skiva, den blir
kanon. och ja HÄSSLEHOLM , jag har kanske dålig musiksmak ; )
men det vet inte dom där borta än, så gör ett tappert försök till att
kanske få ett litet G som betyg. Ska snart hoppa in i duschen , och
duscha av mitt riktigt flottiga hår, eftersom en viss person älskar att
ta i det, så det blir flottigt. tack,  tack som fan ; )

om jag hade haft fler timmar per dygn hade jag hunnit med allt här "hemma"
för detta känns inte längre som det, om jag ska vara helt ärlig. Jag går upp på
morgonn, har under sommaren gått till jobb, sen åkt direkt till träning för att
sedan komma hem när alla andra sover. Nu kommer skolan att agera jobb och
tiden kommer rinna iväg. Kommer dock bara träna tre gånger i veckan, men blir
borta desto mer, då matcher vankas över hela sverige. Närmsta bortamatch, GÖTEBORG !
mitt liv, som kommer hamna på tåg, buss och flyg.- jag gillar det jag får ut av det .

iväg fredag- söndag.
för ovanlighetens skull
  / ge mig lite mer /

/  F R Ö K E N     G A S
- jag tar dig dit på två min .

jag har inte glömt er.
jag ska skärpa mig.

Kommentarer
erica säger:

fan gunnar, tror de kommer gå asbra i Ä-holm, du är född till stjärna

2008-08-21 | 12:43:15
Bloggadress: http://icouldlickyourthigh.blogg.se/
Anonym säger:

åh vad du är gullig :)

2008-08-21 | 14:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback