ge mig en vinterdrog..

Om en vecka , sitter jag inne hos tatueraren och skriker antar jag .
det känns som om det är på tiden, som om den symboliserar allt..
jag har en sådan riktig "tyck synd om mig dag" - idag. Jag vet dock
inte varför för egentligen är det ingenting som är fel. Bara att många
saker hamnar så in i helvets jävla fel i tiden. Sitter och hoppas på att
få ett glädjande besked ikväll @ träningen. match mot åstorp , ge mig !
jag är så fruktansvärt spelsugen att jag nästan går i taket, helt sinnes !

om 33 dagar är det seriepremiär och herregud vad jag håller räkningen. 

Idag fyller momo 82 år och det ska firas med buller och bong. MYS !
Sen blir det som sagt träningen, och herregud vad jag älskar det.
det är fan tamej helt jävla sjukt, jag sitter bara och räknar timmar för
att få sätta mig på tåget och blir äckligt svettig och få namnet löken. give me !

på fredag ska jag styrketräna, i klippan med scottajävel ;D Sen ska vi glo fussball
och sen är det vips lördag och då ska vi bli fulla , fulla med skit :  D ROOKIEFEST !!

viki, vinkar på di.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback