motorbike.

Fredag och helgens första dag.
Och för en gångs skull gick jag upp innan tolv, och idag klädde jag till och med på mig. Det har under veckan bara varit slitna byxor, och alldeles för stora tröjor, eftersom att jag inte haft ork till någoting .

Kommer inte ur min TAKIDA fas och egentligen borde jag inte klaga. för det är så förbannat bra att jag vill dansa naken flera timmar. Du har kommit ut ur garderoben, men inte fan blev det bättre och ärligare för det.

Kommer tillbringa helgen tillsammans med laget, vilket ger mig otroligt mycket. Nytt lag, nya mål och förbannat bra kompisar. Resor över hela sverige,och minnen i mängder.





Det är dagar som den här jag blir förbannad på mig själv. Kärlek jag känt har bara blivit kastad i marken, stampad på och ingen har förstått någonting. Jag har hela tiden vetat att vi inte kommer fungera som vänner, det har väl vem som helst fattat. Det förstör mig bara något så förbannat att du inte ser vad vi håller på med, det var inte såhär det skulle bli !
jag vill springa hem till dig, knacka på din dörr och bara skrika sönder dina öron. för du förtjänar att höra sanningen. jag vet att du inte vill höra den, för du är för svag för att höra på den. jag vet, du vet, alla vet och det förstör dig ännu mer.
För fan , kom tillbaka och var den var förrut. var min vän,  led mig på samma väg som förr, hand i hand, som vänner.

ibland vill man bara komma bort
men vart jag än försvinner finns
där någonting som bara blir skit. 

umgicks med ronja idag. 
du pratar på samma vis 
som jag. och det roliga är
att vi har erfarenheter från
samma svin till män .  

Kommentarer
ronja säger:

det har vi verkligen! ;) PUSS (L)

2008-08-15 | 17:04:51
Bloggadress: http://ronjis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback