och jag skrattar faran rätt i ansiktet.

Fredagen skulle bli lugn
den blev att utom lugn
tack nelle för fan ;  ) haha.
varsitt håll gick vi åt,
men möttes upp på morgonen
för att skratta åt varandra. du är bra !
begav oss senare till halmstad för
rookiefest, men jag var en tråkig rookie
för jag sov under tiden ! haha. hahah.
gick med blöja på oss, och jag och tina
hade på oss dem ända in i slutet, riktit
skönt . värmde som kattsingen : )
sen bev det fest och man skrattade åt
follet, åt en halv pizza , + lite av en annan.
mums säger jag bara. första målet för dagen
kom 18.15 . tack du : ) tack för en rolig dag laget.
just de. tävlade med massa ormar och spindlar med
det var äckligt, men det var kul : ) ikväll är det mys !

ska nog gå och lägga mig i badet nu, för luktar inte hallon
- nejdå, det är ingen monsterfylla ! hahahaha .
det var väl ingen monsterfylla N E L L E ?

tack emelie för skjullen hem igår :  ) tack ! '

kom hem billyboy : )

Kommentarer
Cornelia säger:

HÖRDE JAG SKÅL? Fyfan! Jag ska inte dricka en droppe sprit på jävligt länge.



Lav jo Gunnovich

2008-08-24 | 11:32:52
Bloggadress: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/
Emlan säger:

Det var så lite så=)! Hoppas du hann med tåget! Ses imorgon! Puss <3

2008-08-24 | 14:38:49
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback